Sunday, October 19, 2008

Dulu,kini dan selamanya...

Assalamualaikum...
Pertamanya syukur aku kehadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurnianya dapat jugak aku buat satu blogsite untuk aku luahkan ape yang aku nak luahkan tak kiralah hal-hal ape pun.Blog ni pun buleh gak dikatakan wadah untuk seseorang menyampaikan sesuatu hasrat,pandangan ataupun teguran mahupun kritikan terhadap sesuatu ataupun kepada individu..(rasa-rasa aku laa..) mintak maaf kalau definasi aku tentang blog ni tak betul.Orang baru nak belajar berjinak-jinak ngan penulisan ni.Harap paham-paham jelah.
Jadi untuk permulaannya ini anggaplah satu mukaddimah je dari aku untuk sahabat-sahabat semua.Orang kata tu, SALAM PERKENALAN dari aku untuk anda semua para penggemar blog. Aku nak komen,nak kritik dan nak bagi macam-macam la pandangan aku,cadangan aku atau ape je yang berkaitan dalam negara ni.Selagi buleh aku kritik,aku kritik..tapi jangan sampai kene ISA dah la..(mintak maap DS Syed Hamid..) Blog ni buleh jadi bahaya jugak..ade kes brader..ade kes..hehehehe!
Ok,setakat ni dulu mukadimah aku untuk kali ni.Kalau ada terkasar bahasa,salah dan silap harap dimaafkan.(sempena hari raya ni..) Wassalam..

1 comment:

Mrkolumpo said...

hehehe
tgu aku buat balik..biar dia menggeluporrr...aku ni bile dia ckp menghina keturunan 7 keturunan dia..aku mengalah lah...jadi aku dah mintak maap..tapi perbuatan durjana sang kelembai itu tak dpt dimaafkan sama sekali..mana mungkin pasti politik dijadikan milik keturunan dia???apa cerita???